Vakantie Blog, Zalig uiteinde - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu Vakantie Blog, Zalig uiteinde - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu

Vakantie Blog, Zalig uiteinde

Blijf op de hoogte en volg Georgio

28 December 2013 | Suriname, Paramaribo

Vakantie Blog

De vakantie is inmiddels al een paar dagen begonnen. Vanochtend heb ik even een momentje gevonden om rustig te blogge. Suriname is heerlijk hectisch nu, overal druk, overal sfeervol maar toch is het behoorlijk wennen. Kerstdagen vieren in Suriname is toch een wezenlijk verschil met dat van Nederland. Een echte dagelijkse update heb ik nu niet, er is veel gebeurd de afgelopen dagen en het kost me teveel moeite om het allemaal weer terug te halen.

Wel kan ik vertellen dat ik goed aan het genieten ben, afgelopen week heb ik een auto gehuurd en dat is zeer goed bevallen. Het verkeer is goed te doen, het vraagt alleen extra veel alertheid. Morgen ga ik de auto weer ophalen want Raisa die komt morgen aan vanuit Curaçao. Samen met Sherany ga ik haar ophalen. Ik ken de weg niet, dus het wordt even goed puzzelen voordat we gaan, niks mis met een beetje avontuur.
Afgelopen donderdag werd Xaverio 32, dat hebben we goed gevierd in de Havana Lounge met een goede ploeg enthousiaste party animals, prima volk!

De komende dagen zullen niet minder leuk worden, vanavond ga ik met een leuk team op de party bus, toure door Paramaribo met keiharde muziek, dat vindt iedereen toch goed op zaterdag avond?!
Verder komt mijn zus zondag aan, samen met mijn nichtje en Reninchio, dat wordt gekkenhuis en bovendien is Romario 3 januari jarig.

Voor de mensen die mijn blog volgen en ook echt bijhouden is het leuk om te melden dat ik ben aangenomen bij Kompas. Kompas is een orthopedagogisch centrum dat ouders en leerkrachten advies geeft over het opvoeden van hun kind. Mijn stagedagen ga ik in District Para doorbrengen, genoeg diversiteit en de uitdaging staat voor de deur. Vanaf 7 januari ga ik daar knallen.

De kerstdagen waren goed, ik heb bij het studentenhuis van Eva en Sherany samen met de andere bewoners een goede maaltijd klaargemaakt. Iedereen heeft wat gemaakt en dit hebben we samen gezet. Ik heb een hele gemene kip klaargemaakt, is heel goed in de smaak gevallen.

Tot slot wens ik een ieder een goede jaarwisseling en een geweldig 2014. Doe een wens, reflecteer op het afgelopen jaar en pas al je doelen opnieuw aan. Volgend jaar wordt een prachtig jaar, voor jou en voor mij.

Status: Kaarsjes branden alleen als je ze aansteekt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Georgio

Het weg kleuren van de dagen kan beginnen

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 8444

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 11 Augustus 2014

Stage

26 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Mira Ghana

03 Februari 2011 - 11 Augustus 2011

Toerist in eigen land

Landen bezocht: