waar zal ik beginnen?.. het is een lang verhaal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu waar zal ik beginnen?.. het is een lang verhaal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu

waar zal ik beginnen?.. het is een lang verhaal

Blijf op de hoogte en volg Georgio

07 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Uit mijn laatste blog is te halen dat ik niet helemaal zeker wist hoe en wat ik voelde. Een beetje demotiverende blog was de laatste. Ik was weer opzoek naar verblijfplek, al de derde keer dat ik aan het verhuizen was en de volgende keer staat al weer voor de deur. 19 februari verhuis ik hopelijk voor de laatste keer.

Vorige week heb ik de hele week verlof aangevraagd, dat was na de laatste blog die ik gepost had. Het komt we eigenlijk op neer dat ik in een hele vervelende periode zat met veel onduidelijkheid voor mezelf en daar moest ik mezelf even uittrekken. Daar had ik minimaal 1 week verlof voor nodig en bovendien moest ik een verblijfplek gaan zoeken. In die week heb ik ervoor gekozen helemaal niks te doen, geen mailtjes lezen, geen huiswerk, niks wat met stage te maken heeft. Dat heb ik dan ook gedaan, ik ben verschrikkelijk goed tot rust gekomen en heb de motivatie weer terug gevonden. Ik heb tijd gehad om over genoeg dingen na te denken en vooral over wat ik hier op stage ben komen doen, dat ga ik gewoon koste wat het kost afmaken. Al moet ik 3 maanden lang elke nacht keihard nachtwerken dan is dat maar zo.

In dezelfde week dat ik verlof had aangevraagd werd ik 21, we hebben 3 dagen keihard gefeest.
Het begon donderdag al heel goed met een nacht Havana lounge, na lange tijd weer met mario en xavi op stap kunnen gaan. Sherany deed heel ongezellig en is thuis gebleven, Cherelva is op vakantie en die ging gezellig mee. Vrijdagavond hadden wij eerst een feestje bij Bo thuis die vierde dat zij 20 was geworden, daar aangekomen was het een guesthouse vol met studenten. Best gezellig. Rond half 11 zijn wij met dikke Brian naar popeyes gegaan of even snel wat te eten en daarna zijn we door naar t Vat gegaan. Daar wilde ik om 00.00uur graag proosten op mijn 21ste samen met Sherany, Mario en Cherelva. Nadat we goed geproost hadden op mijn 21ste kwam ik Tim en Ross tegen, van die goede gasten kreeg ik nog een verjaardagsshot. Baileys met slagroom, prima gefixed.

Daarna hebben we nog wat dansjes gedaan boven aan t Vat, salsa en merengue. Daar zijn we ook sofie en marike tegengekomen. Gezellig wat dansjes gedaan en vervolgens zijn we helemaal losgegaan in Touche, dat had ik echt even nodig. Sherany heeft op half 3 afgehaakt, ik was lag pas 7 uur in bed. Goede nacht gehad. Helaas moest ik zaterdag ochtend vroeg op want ik had een bbq gepland, wat gezellige mensen uitgenodigd om het feestje alsnog met mij te vieren.

Alvast bedankt: xavi, mario, sherany, manie, sofie, marike, boyce, wiz khalifa, xavienne, cherelva, stephen, urwin en iedereen die er nog bij was die ik vergeten ben, ik heb een hele goede bbq met jullie gehad. Het was het meer dan waard. En zoals gebruikelijk was iedereen weer eens lam. Op de planning stond nog naar de stripclub gaan om het feestje echt mooi te maken en daarna nog naar zsazsazhu, maar aan het einde van de nacht was ik moe en had ik eerder behoefte aan rust. Jammer van het plan maar het was goed voor mij om rust te nemen. Zondag heb ik met marike gehangen, s avonds bij zus en zo gegeten, afscheid diner van marike en sofie. En maandag zijn ze weer vertrokken naar Belgie. Suriname en het team gaat jullie missen !

Afgelopen week heb ik me weer gefocust op stage, ik heb een huisje gevonden en trek 19 februari daarin. Ik voel me goed, ik leef!

Quote: als je er niet bij was toen ik moest struggle, kon niet hangen als ik het goed heb, dag doei.
Verder heb ik love voor iedereen in kikkerlandje, special s/o naar stefphie en nanz X

Denk aan me
Stay tuned.

Status: drink wat warms of eet een ijsje
De wereld is van jou, doe ieks XX

  • 21 Februari 2014 - 12:38

    Jaleesa :

    Dushi
    hoe gaat het?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Georgio

Het weg kleuren van de dagen kan beginnen

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 8451

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 11 Augustus 2014

Stage

26 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Mira Ghana

03 Februari 2011 - 11 Augustus 2011

Toerist in eigen land

Landen bezocht: