De eerste maand - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu De eerste maand - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu

De eerste maand

Blijf op de hoogte en volg Georgio

28 Oktober 2013 | Suriname, Paramaribo

De eerste maand is voorbij, nog negen te gaan.
Helemaal geacclimatiseerd en goed door de kennismakingsfase heen.
Bij mijn stage lijk ik goed op mijn plek te zijn.
Een sociale werkplek waar zowel mensen met een beperking als mensen zonder een beperking werken. Een erg divers bedrijf met verschillende werkzaamheden. Zo is er een meubel afdeling, fiets afdeling en het gedeelte waar ik sociale vaardigheidstraining verzorg. Daarnaast zet de stichting waar ik stage loop zich actief in voor school kinderen in Suriname. Voornamelijk door het leveren van schoolmeubilair.

Verder is het leven weer als vanouds in Suriname. Ik kan goed mijn weg weer vinden en kom weinig tot niets tekort.

Het besef dat ik voorlopig nog niet naar huis ga is nog ver van waar het moet zijn. Tegen de tijd dat de feestdagen in december naderen en het nog steeds 25 tot 30 graden is dan zal ik het wel begrijpen.


Status: Ontspannen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Georgio

Het weg kleuren van de dagen kan beginnen

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 8473

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 11 Augustus 2014

Stage

26 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Mira Ghana

03 Februari 2011 - 11 Augustus 2011

Toerist in eigen land

Landen bezocht: