Goed weekendje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu Goed weekendje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu

Goed weekendje

Blijf op de hoogte en volg Georgio

04 November 2013 | Suriname, Paramaribo

Afgelopen week heb ik de stagedagen even gewijzigd zodat ik een iets langer, leuker, relaxer en beter weekend heb. Althans dat was de achterliggende gedachte, bovendien was het ook gunstig voor de voorbereiding van de trainingen die ik maak. Dus ipv dinsdag tot vrijdag stage, heb ik van maandag tot donderdag stage gelopen.
Donderdag was de laatste trainingsdag, meteen het weekend in gegaan met junkfood, hamburgers en kipburgers helemaal goed!

Donderdagavond hadden wij van tevoren al gepland naar Havana Lounge te gaan. Eerste weekend dat wij uit gaan. Samen met Sherany, Xaviero en Romario hebben we besloten ook echt te gaan. Echt voordrinken hebben we niet gedaan. Grote fles parbo gekocht en samen met Romario opgedronken. 2 shotjes borgoe rum en we waren al goed gezellig. Havana Lounge was top! De jongens helemaal lam en alleen maar gedanst, gelachen en vooral veel plezier gehad.

Vrijdagavond was het de bedoeling dat wij zouden uitrusten. Tot ik een telefoontje kreeg van een vriend die ook stage loopt in Suriname. Ik heb hem leren kennen via supervisie. Tim, vriend/medesupervisant, belde dat er een Halloween party werd georganiseerd aan de anton drachtenweg. Ik was meteen enthousiast. Heb Sherany en Mario opgebeld en 's avonds zijn we erheen gegaan. Helaas hadden wij niet zo'n bloederig kostuum als de andere studenten. Maar ik deed goed mee als soldaat, Sherany en Eva hadden zich mooi gemaakt met van die Hawaï accessoires en Mario had een masker op. Kortom we hebben goed ons best gedaan om toch mee te doen aan het verkleden.
Het feest werd georganiseerd door een Canadese student met een megadik appartement. Superdik gewoon! Ocean view, swimming pool, ligging goed, alles klopte aan dat appartement. Na een paar halve liters parbo en oranjeboom zijn we beerpong en flip the cup gaan spelen. Geweldige spelletjes voor de zuipers!
De dames waren tegen half 2 al moe dus we zijn richting huis gegaan. Onderweg nog even Hes D bbq gehaald, honger, honger, honger!
Daarna zijn we allemaal naar huis gegaan.

Als kers op de taart heb ik zaterdag een tattoo gezet. Het stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Moeder is zaterdagmiddag weer teruggegaan naar code oranje landje. Helaas.
Zondag hebben we relax afgesloten met een avondje troef call. Ondanks een goede partij speelde, waren de jongens toch beter.

Ik heb alweer veel te veel geblogged. Goede weekendje toch?!

Status: The world is mine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Georgio

Het weg kleuren van de dagen kan beginnen

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 8483

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 11 Augustus 2014

Stage

26 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Mira Ghana

03 Februari 2011 - 11 Augustus 2011

Toerist in eigen land

Landen bezocht: