SwekSwekSwekSwek wau dag 50 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu SwekSwekSwekSwek wau dag 50 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu

SwekSwekSwekSwek wau dag 50

Blijf op de hoogte en volg Georgio

14 November 2013 | Suriname, Paramaribo

Vandaag dag 50 dat moet gevierd worden, maar ik vier het niet, doe het lekker rustig aan.
Vandaag was ook de laatste stagedag van de week, lekker weekend zou je denken maar ik heb nog een instellingsverslag dat af moet. Maar geen stress, het is dag 50 dus we zijn op de goede weg.

Tot nu toe ben ik best tevreden met hoe het loopt. Stage gaat steeds beter, schoolopdrachten beginnen een goede vorm te krijgen en ik vermaak me. Stage begon best moeizaam, ken je het gevoel dat je begeleider of begeleidster je niet mag?!
Dat gevoel had ik een tijdje, maar nu is het weg, ik sta er weer positief in en ik heb door dat ik veel kan en moet gaan leren bij mijn stageplek. Soms is feedback een beetje hard maar het schud je goed wakker. Bovendien ben ik hier ook voor mijn persoonlijke groei dus ook hier kan ik wat van leren.

Het feesten en gezellig hebben valt nog heel erg mee. Eerst maar even het eerste instellingsverslag inlever 25 november dan heb ik 27 november beoordelingsgesprek en de 28ste ga ik keihard !
Natuurlijk pak ik gewoon een 8 voor dat verslag, dus reden genoeg om keihard te gaan.

Voor vanavond staat er niet zoveel op het programma, straks even naar oma toe en daarna voetballen met de heren bij het Essed station.
Morgen met collega’s ergens wat eten en uitwaaien aan de waterkant.

Verder kijk ik uit naar de feestdagen, het komt nu echt dichtbij. Stage is al begonnen met uitnodigen dus 13 dec hebben wij einde jaar afsluiting. Gezamenlijk eten en heel veel gezelligheid voorspel ik.
30 dec komt mijn zus, goede vriend en mijn nichtje en voordat je het weet zitten we in het nieuwe jaar.

Van dag 1 naar dag 50, waar gaat de tijd. Op naar de 100, ik zie je daar

Genoeg geblogged, s/o naar frans lange, tips, dj, ninchio, zus, stefphss, nanz, juul, mama en papa

Status: Winners simply win, so be a winner

  • 04 December 2013 - 19:18

    Sheila Marengo:

    Hee Geor, leuk dat je zoo veeeel visite krijgt in december. Zet m op! Geniet ervan; we missen jexxx

  • 04 December 2013 - 20:07

    Georgio :

    Dank u, dank u voor de reactie. Ik ben blij dat ze komen.
    Ik mis jullie ook, toch wel saai thuis zonder de oudste zoon eh?!

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Georgio

Het weg kleuren van de dagen kan beginnen

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 8481

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 11 Augustus 2014

Stage

26 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Mira Ghana

03 Februari 2011 - 11 Augustus 2011

Toerist in eigen land

Landen bezocht: