Dag 75, op naar de 100 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu Dag 75, op naar de 100 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Georgio - WaarBenJij.nu

Dag 75, op naar de 100

Blijf op de hoogte en volg Georgio

09 December 2013 | Suriname, Paramaribo

Blog update dag 75

De afgelopen week heb ik met een dubbel gevoel op mijn stage plek gelopen. Ik heb het erg leuk op de plek waar ik ben, leuke collega’s, gezellige werksfeer en de plek is niet ver van mijn verblijf af.
Nadat ik mijn eerste beoordelingsgesprek heb gehad, ben ik bij mijzelf nagegaan wat ik graag anders wil voor de tweede periode. Ik kwam er al snel achter dat ik een iets andere invulling van mijn stage wil, ik wilde geen lessen meer verzorgen, in plaats daarvan wil ik echt hulpverlener worden.
Nadat ik het had voorgelegd bij mijn stage kwam er al snel naar voren dat ik les moet blijven geven, dit zou de basis van mijn stage zijn. Dit maakte het alleen maar lastiger om te gaan doen wat ik graag wil doen. Ik heb eerst maar een mailtje naar school gestuurd, waarin ik mijn tekortkoming heb kunnen motiveren. Hoewel de mail meestal emotieloos is, had ik het gevoel dat er in Nederland begrip voor mijn situatie was. Als advies kreeg ik uit Nederland om het met mijn supervisie docent te bespreken. Dit heb ik gedaan. Na zeker een uur praten over wat ik wil en wat mogelijk is, zijn we tot de conclusie gekomen dat ik elders moet zoeken.

De stageplek past niet bij mijn wensen, spijtig. Dus deze week is de laatste week dat ik nog lessen verzorg en stage loop bij de stichting.
De uitdaging zit in het vinden van een andere stageplek waar ik qua inhoud beter op mijn plek zit, dat wil ik al voor de kerstvakantie rond hebben. Ik praat er nu wel snel over maar het is natuurlijk wel iets vervelends, als je stage niet is wat het moet zijn om welke reden dan ook.
De uitdaging is geboren.

Verder heb ik ook weer prettig nieuws. Deze week heb ik een goede lesdag gehad. Die meesterrol was toch wel fijn, maar ik kan veel meer uit mijn stage halen. Donderdag ben ik samen met Sherany, Mario en Eva gaan poolen bij Margaritas. Daarna zijn Mario en ik naar Havana Lounge geweest.
Daar zijn we Armand tegen gekomen en nog een paar vrienden en mede-supervisanten, mooi feestje.

Zaterdag waren Mario en ik uitgenodigd door Tim voor een afscheidsfeestje van 9 stagiaires in Club Sky. Samen met Mario, Xaverio en Ellie (Wiz Khalifa) zijn we erheen gegaan. Het begon ergens om 11 uur en wij waren 5 uur thuis. Goed feestje, heel gezellig.

Zondag was een rustdagje. We hebben bij Sherany gekookt en film gekeken, daarna ben ik naar huis gegaan. Vandaag is het maandag, de werkweek is begonnen. Dit is de laatste week bij de stichting.

R.I.P. Nelson Mandela

S/o naar iedereen daar. Ik hoor gister dat mijn moeder morgen naar Suriname komt, goed om te weten. Nog meer warmte in het warme Suriname.

Mocht je je vervelen?.. luister die cardiac bass riddim: http://www.youtube.com/watch?v=WV8bD1aAETo

Genoeg geblogged toch? De feestdagen komen eraan. Spaar ieks, doe iets en verras je mama met een bos bloemen als je deze leest.

Status: Always leave em wanting more, &love life

  • 13 December 2013 - 23:03

    Nansz:

    Hmm, damn jammer van je stage maar dan ook weet top dat je deze stap hebt genomen.
    You know what you want and your going for it, goeie dingen!!
    Ja man Paul walker gone, and great Opa Nelson Mandela yet we move on.
    Take care, i got you Bro x

  • 16 December 2013 - 14:17

    Georgio :

    Legends never die
    No worries, proost sis

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Georgio

Het weg kleuren van de dagen kan beginnen

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 8482

Voorgaande reizen:

26 September 2013 - 11 Augustus 2014

Stage

26 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Mira Ghana

03 Februari 2011 - 11 Augustus 2011

Toerist in eigen land

Landen bezocht: